نخ ، سوزن ، قیچی

من تکه های تنهایی را به هم می دوزم ، تو اضافاتش را قیچی بزن !

نخ ، سوزن ، قیچی

من تکه های تنهایی را به هم می دوزم ، تو اضافاتش را قیچی بزن !

زمین لرزه

زلزله آمده است ... 

زلزله ای ۵ ریشتری ... ببخشید ۶ ریشتری ...آآآآآآآآآآآآآآآآآآه ( خیلی خوب ۱۰ ریشتری ) سرزمین درونم را لرزاند !!! 

تا کنون از آثار و خرابی های این زلزله آمار مشخصی در دست نیست ... جز اینکه ... باعث فروریختن چندین نقاب، از قبیل نقاب غرور ، خود بزرگ بینی ، استقلال خواهی و ... شده است ... 

بروز این زلزله ، باعث شد که نگارنده وبلاگ حاضر ، اقدام به افشای هویت واقعی خود کند و در پی این تصمیم ، دست به حذف چند پست ضایع و خانمان برانداز بزند ...  

ضمنا از تمامی دوستانی که از محتوای پست های این چنینی مطلع هستند ، تقاضا می شود جهت حفظ آبرو از افشای بعدی محتوا خودداری نمایند ... 

به یک خبر فوری توجه کنید : 

در این لحظه پس لرزه های زلزله ی اخیر ، موجب فروپاشی مقاومت نگارنده ، برای تغییر نام وبلاگ و به روز رسانی اطلاعات مربوطه گردید ...   

همچنین ، نگارنده که از این پس او را سولماز خواهیم خواند ، تصمیم دارد تمام علاقه مندی های روزانه ی خود را ، فارغ از هر نوع قضاوتی که ممکن است توسط دیگران صورت گیرد ، همینجا بنگارد !!! 

 

پی نوشت : از تمام دوستانی که مرحمت کرده اند ، این وبلاگ را لینکیده اند ، تقاضا می شود اطلاعات قبلی را ویرایش کنند ... البته اگر تقاضا حمل بر پررویی نشود ... جبران میشه به خدا ... راه دوری نمیره والله ...  

لطفا به سرور خود گیر ندهید ... اشکال از نگارنده است ...!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
دکتر خودم یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

پس من خیلی باهوش بودم که با دیدن ِ کامنتی به اسم ِ سولماز و دیدن ِ آدرسی به شکل razeman فهمیدم که کی کیه و اینا :)

البته شیرینی هم ممکنه داشته باشه این تغییر رویه روایت‌ها متفاوته، ولی خب چیزی که هست این ِ که خود شدن شیرین است.

البته به هوش شما که هیچ شکی نیست مهندس ...
خود شدن همیشه شیرینه ، حتی اگر با درد همراه باشه !
مرسی که دوباره اومدی

پ.نون چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://babune.blogsky.com

سولماز....... سولماز......... خیلی از وکیل بانو و وکیل ترشیده مهربونتر و جالبتره :)

تبریک. یاد پروانه افتادم، البته وکیل دور از جون مثل کرم نیست خدای نکرده اما یه تغییر مشخص لطیف کننده همیشه منو یاد پروانه شدن میندازه.

جسارتت قابل تقدیره. اگه من بودم این وبلاگو یا میکشتم یا قطعش میکردم یه جای دیگه شروع میکردم. ترسوم دیگه ؛)

جدی مهربون تره ؟؟؟ این که حالا اسممه ... خودم و ببینی چی میگی ؟
مرسی از تبریک ... آره پروانه ها رو خیلی دوست داشتم ... و دارم ...
اما تصمیم گرفتم این قالب رو جایگزین کنم ... به دلایلی ...
منم نابودگر دارم ولی نه تا اون حد !!! ترس نیست ... یه چیز دیگه ست ...

زینب سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://my-life-story.blogsky.com/

سلام
پس نتیجه میگیریم زلزله همیشه هم بد نیست!

سلام ... خوش آمد ...
بعله ه ه ه ه ه ه
کی گفته زلزله بده ؟ خوب زمین هم خسته میشه ُ دلش میخواد کش و قوس بده خودش و دیگه !!!البته این با اون یکی نیست ها ...
ها؟

فرزانه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

این کامنت جهت عرض تبریک بخاطر این زلزله شدید میباشد

بسیار متشکرم بانو ...

فرناز سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.zolaleen.persianblog.ir

نخ سوزن قیچی ترکیبی از انیما و آنیموس چه قالب خوبی هم داره. بنویس سولماز نه به خاطر قضاوت دیگران به خاطر خودت

ترکیبی از آنیما و آنیموس که هست ... اما نسبت ترکیبات چقدره ... اون مهمه !!!

anima دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://animayeman.persianblog.ir

به به
بالاخره میشه یه دل سی راحت صدات کنم
سوللللللللمممازززز[

اگه می دونستم این موضوع اینقدر باعث فرح جان میشه ... خوب عزیز دلم زودتر این کارو می کردم ممممممممممممممم ... خودمم احساس بهتری دارم حالا ...
سارااااااااااااااااااااااا

قوچ دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://RamSheep.Blogfa.com

چندتا بلاگ رو باهم باز کردم این صفحه رو که اول دیدم جا خوردم که از کجا اومده!!!

مبارک باشه عزیزم

بعله دیگه ... این هم یکی دیگه از فواید زمین لرزه !!!
مبارک صاحبش ... سولمااااااااااااااااززززززززززز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد