نخ ، سوزن ، قیچی

من تکه های تنهایی را به هم می دوزم ، تو اضافاتش را قیچی بزن !

نخ ، سوزن ، قیچی

من تکه های تنهایی را به هم می دوزم ، تو اضافاتش را قیچی بزن !

خیال

 

آنچنان در خیالم ریشه دواندی ... که دیگر در واقعیت نمی یابمت  

 به جای تو روی برگ های خشک درخت افرایمان راه می روم  

به جای تو ، روی یک برگ خشکیده شعری می نویسم و به دست باد می سپارم  

به جای تو ، به صدای قار قار کلاغ ها گوش می دهم و به جای تو لذت می برم 

 به جای تو زندگی میکنم ، نفس می کشم ، می میرم ... 

 

                         آنقدر در خیالم ریشه دواندی که دیگر در واقعیت نمی یابمت ... !!! 

 

 

دل تنگ نوشت : به یاد روزهای خنک عشق!

نظرات 17 + ارسال نظر
عبدالکوروش دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.potk.blogfa.com

پناه می برم به رویا از شر حقیقت و درد آن..
این رو یه جایی خوندم امشب.
خوشم اومد.

khaily ghashang bood ... merc ke baram neveshtish... thanks

عبدالکوروش یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.potk.blogfa.com

از عکس این پست خوشم میاد.
یک دختر تنها توی یک پارک جنگلی پاییز زده
در حال راه رفتن روی برگهای زرو و سرخ
و غرق در اندیشه ای نامعلوم و گنگ
بی شک اگر من اونجا بودم
ازش دعوت میکرردم که بشینه و با هم حرف بزنیم
روی نیمکتی همون حوالی
من به ریزش مواج موهاش روی شونه ش نگاه کنم و به حرفهاش گوش بدم.
ولی نه...
شاید تنهایی واسش بهتر باشه
برای من هم.

tanhaee baraye hichkas khob nist!
man ye chad vaghty hastke mishnasamesh va be harfhash goosh dadam... harfhash talkh bood ama garm o goara... mesle ghahve

عبدالکوروش یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.potk.blogfa.com

لعنت به این واقعیت که گند میزنه به تموم خیال ها و رویاهای آدم،
کاش زندگی هم مثل فتوشاپ یک دکمه Inverse داشت،
که میشد با فشاردادنش جای رویا و واقعیت رو با هم عوض کرد و از دست این واقعیت تلخ برای همیشه رها شد.

are vaghean ... vagheiat gahy vaghthamesle potk mimoone ke bar saret vared miyad!!!

علی احسانی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://getalong.blogfa.com

سلام
روزهای عشق بعضی ها گرم است.
گرم و داغ و سوزان.
.
.
موید باشین.

bale bazihash garme garme ... va bazy roozha ehsas mikony khonakiye matbooie zire poostet midave ... besyar lezat bakhshe

PS جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://parvizsadeghi.blogfa.com

دل من جلو چشمانم راه می رود و چقدر هم که خوش می خرامی

سلام خانوم گل ... از نوشته های دل نشین و خوندنیتون لذت می برم دست گلتون همیشه بهار .... و از حضور پر مهرتون صادقانه ممنونم آدینه تون خوش مهربان


az hozooretoon moftakharam jenabe sadeghi ... khosh amadid.
mamnoonam

وحید پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ق.ظ

در ضمن قدر دارم اگر اجازه بدهید از برخی جملات و اصطاخات شما در نوشته هایم استفاده کنم.

خواهش می کنم جناب وحید خان ... اختیاردار هستید ...

وحید پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ق.ظ http://dastanakha.blogsky.com/

یک مطلب جدید نوشتم خودم خوشم اومد نه اینکه از خود راضی هستم دوست دارم شما هم بخونید : پلاک های VIP!
ایجاد دانشگاه در هر بیغوله و آبادی ، ضامن بالا رفتن سطح سواد مردم آن منطقه می باشد که به سلامتی روز به روز هم بر کمیت آن افزوده می شود. از مزایای بالا رفتن سطح عمومی سواد در جامعه سهولت در استفاده از کلمات فرنگی در غنی سازی گفتار می باشد. یکی از این کلمات نو پدید ( البته برای ما ) کلمه پرطمراقVIP است که کُلهم کلاس و پرستیژ است و معنای ظاهری آن ( very important person ) به مفهوم شخص خیلی مهم می باشد ولی معنای اصلی آن همان « از ما بهترون» است. این لغت در ورزشگاه ها ، سمینار ها ، اتوبوس ها ، هتل ها و مهمانپذیر ها کاربرد دارد. هر چند در ولایت ما حمام ها و قبرستان عمومی شهر نیز اخیراً دارای بخش VIP شده اند! در گذشته هم این ماجرا وجود داشت و حافظ می فرماید : « تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف / مگر اسباب VIP همه آماده کنی » حتی در قرن نهم هجری زمزمه های ساخت کجاوه های VIP و احداث یونیت های VIP در کاروانسرا ها شنیده شد که به دلایل نا معلومی عملی نشد. در خصوص مشخصات «از ما بهترون» باید گفت این عزیزان افرادی هستند که به دلیل داشتن محاسن ( منظور ریش نیست) و مزایای فراوان نظیر تمکن مالی ، تبحر در بازیگری ، مجری گری ، نمایندگی ( البته منظور نمایندگی بیمه ، موسسات آموزشی و چیپس نیست) و ... از سایرین برتر هستند و نمی توانند روی صندلی های معمولی جلوس کنند یا روی تخت های معمولی به قیلوله بروند. ( البته زبان آقا مسلم لال یک وقت شائبه داشتن شهروند درجه یک و دو و سه ایجاد نشود ، چرا که الحمدالله همه مردم به یک اندازه یارانه دریافت می کنند هر چند خوشه هایشان کمی با هم فرق دارد!) این افراد به سبب ثروث فراوان پاپی جون یا کسب شهرت از ِقبل فوتبال ، سینما ، صدا و سیما یا پست و مقام حاصل از رای مردم یا اعتماد بانک مرکزی ! جزو «از ما بهترون» شده اند وگرنه از نظر ساختار فیزیکی و امعا و احشاء داخلی چیزی از بقیه بیشتر ندارند.
با وجود مفترقات حاصل این هژمونی ساختار شکن در جامعه ، متاسفانه این بزرگواران در قوانین رانندگی با سایر شهروندان عادی ، یکسان هستند و عندالزوم در هر نوع تخلف رانندگی اعمال قانون می شوند و سویج! از آنها گرفته می شود که با روحیات آنها سازگار نیست و اجل از شخصیت آنهاست. علی ایحال توصیه می شود دوستان پلیس راهور نوعی پلاک های VIP هوشمند خوشرنگ و چشم نواز طراحی نموده تا صاحبان این پلاک ها علاوه بر امکان عبور از مناطق عبور ممنوع نظیر جاده یک طرفه ، طرح زوج و فرد ، مسیر اتوبوس ، مسیر دوچرخه و حتی مترو ، مجوز تردد با هر سرعت و هر نوع رانندگی اعم از مارپیچ ، لایی کشیدن ، سبقت از سمت راست و ... را داشته باشند. البته اگر امکان ساخت مسیر VIP وجود داشته باشد عین صلاح است!

بله البته این vip خیلی هم خوبه ها !!! بالاخره تا کی ما باید امل وقدیمی بمونیم و از اصطلاح از مابهترون استفاده کنیم ... آدم یاد اجنه میافته از این اصطلاح!!!
کلی خندیدم ... دستتون درد نکنه ...

Diapason چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ http://diapason.blogfa.com/

راستی به سوالات حقوقی هم پاسخ می دهید؟؟

بله حتما ... البته من یه وبلاگ درست کردم که نمی دونم چرا وقتی آپ می کنم تو لیست وبلاگ های به روز شده نمیاد ... این آدرسشه :
www.younglawyers.blogsky.com
اگه دوست داشتید تشریف بیارید اونجا سوالتون رو بپرسید اگر هم نه ، همینجا سوال کنید اگر در حد علمی من بود حتما جواب میدم ...

رها پویا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

گاهی اون رویا اونقدر زیباست که بهتر میبینیم درش باقی بمونیم و با واقعیت روبرو نشیم
...

بله ... فرار از واقعیت در تخصص ماست ! ... کاملا موافقم ...

خودم سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.hasti1356.blogfa.com

درود بر وکیل بانوی عزیز!
خیال ...اندیشه ها همیشه جایگاهی به مراتب برتر از دنیای مشهود دارند و ابرهای شهوت هرگز آسمونش را نمی پوشونه ! خیال راه به عرش خداوند پیدا می کنه و از اونجا انسان می تونه نگاه اجمالی داشته باشه بر اونچه که بعد از آزادی روح از جهان ماده وجود خواهد داشت! خیال با یه جهش می تونه خودش رو به قلب زندگی برسونه زندگی رو از زوایدها رها بکنه اونها رو بسوزونه و خاکسترش رو سرمه ی چشمها بکنه !
ببخشید ، معلوم نشد چی گفتم !؟ کمی قاطی پاطی ام عزیز!

دروووووووووووووود بر دوست عزیز خودم ...
چقدر عاشقتم ... با اون همه جمله های قشنگ و آسمونی ... چرا معلوم بود چی گفتی عزیزکم ... خوب فهمیدم چی گفتی ...

وحید سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

ترا به خدا نوار والد و اون تمرین ها رو بی خیال شو........!!؟؟؟

نوار والد و اون تمرین ها خود من هستند ... باید خودم رو بیخیال بشم ؟
من ، بدن و روح و نوار والد و کودک درون و بالغ و هر آنچه درونم دارم رو عاشقانه می پرستم ... هرگز بیخیالشون نمیشم ...

وحید سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://dastanakha.blogsky.com/

سلام شاید با شناختی که از روحیه من پیدا کرده باشید دریافته باشید اهل تملق و تعریف و تمجید بی جا یا تعریف به خاطر خواندن نوشته هایم نیستم انصافاً قشنگ بود. فقط همین..........

واو ... چه افتخاری نصیب من شد واقعا ... متشکرم ... خیلی متشکرم ... و خوشحالم که خوشتون اومده ...

نسیمه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.tlooekhorshid.blogfa.com/

[گل][گل]

سلام دوســت عزیــز. وب قشنــگ و جالبی داری شــــما ما شاالله
چقــــدر موفق هســتید .
خوشــــحال میشـــوم از اینـــکه سـری به وبلاکــــم من بزنیـــــــــــد
۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿[گل][گل]

سلام دوست عزیزم ... ممنون از لطفت ...
حتما مزاحم میشم ...

چرندیات ذهن بیمار یک مهندس دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://lightofmoon.persianblog.ir/

خیلی خیلی زیبا بود
واقعاً زیبا نوشته بودی
توصیفت منو برد به 10 سال پیش
ممنون

خوشحالم که لذت بردید ...
این شعر یکی از شعرهای منه که هر وقت می خونمش ، درست احساسی رو که اون لحظه داشتم ، دوباره زیر زبونم حس میکنم ...
خوشحالم که برای شما هم اینگونه بوده ...

قوچ یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ http://RamSheep.blogfa.com

عشق چه فایده ای داره
وقتی ترکت میکنه
وقتی نبودنت رو به بودن کسه دیگه ای ترجیح میده
و خودش رو به همه
عشق واژه ایه که دلم میگیره وقتی بهش فکر می کنم

عشق عشقه عزیزم ... خاصیت عشق به دست نیافتنی بودنشه ... عشق یعنی تو بمیری برای معشوق ، و معشوق حتی از عشق تو بی خبر باشه ...
گاهی وقت ها لازمه یه عبارت هایی رو از نو برای خودمون تعریف کنیم ... شاید اشتباه یادمون دادن ...

فرزانه یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

چقدر این پستت برام قابل لمس بود. گاهی اوقات اینقدر خیال جای واقعیت رو میگیره که تمایزش واقعا برای خود آدم هم سخت میشه.

آره ... آدم فکر میکنه دچار مالیخولیا شده ...

پ.نون یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://babune.blogsky.com

خیال گاهی آنقدر مجسم و حاضر است که واقعیت در کنارش رنگ خیال می‌گیرد

آره واقعا ... چقدر قشنگ گفتی ... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد